Monday, October 25, 2010

CORAK SULAMAN MESIN

Adakah anda memiliki mesin sulam berkomputer? Sudah pasti mesin anda telah ada 'build in pattern' tetapi corak yang sedia ada agak terhad untuk anda mencipta kreteviti anda?

Jadi, jika anda henda mencipta corak anda sendiri, kami ada menyediakan perkhidmatan mendigitalkan corak sulaman anda kepada format yang mesin anda boleh baca.

Contoh rekebentuk sulaman adalah seperti di bawah,




INI BILIK ALONG
RM20



HAPPY BIRTHDAY
RM15



HAPPY ANNIVERSARY
RM15




RUMAHKU SYURGAKU
RM20




HOME SWEET HOME
RM15




MOM'S CORNER
RM20



1 MALAYSIA
FREE DGN BELIAN MANA2 3 DESIGN



Cara membuat tempahan
1. Pilih corak dan email ke idah_genetik04@hotmail.com.
Anda perlu berikan maklumat berikut
-saiz design cm xc m
-Format design (.pes,.jef,.xxx dll) atau nyatakan brand dan model mesin anda
2. Saya akan berikan sebut harga.
3. Jika anda setuju, bayar separuh harga yg saya quote
4. Apabila design telah siap saya akan test sulam dengan mesin jahit saya.
5. Saya akan email gambar hasil jahitan sebenar untuk dilihat oleh anda
6. Kalau puas hati, bayar balance
7. Saya akan hantar digital design file melalui email.
8. Customer perlu upload kan ke mesin dan jahit.( Biasanya penjual mesin telah ajar anda bagaimana hendak upload new design/pattern ke mesin jahit berkomputer anda)

No comments:

Post a Comment